laatste dagie Nederland!! - Reisverslag uit Molkwerum, Nederland van Jeltsje Bult - WaarBenJij.nu laatste dagie Nederland!! - Reisverslag uit Molkwerum, Nederland van Jeltsje Bult - WaarBenJij.nu

laatste dagie Nederland!!

Blijf op de hoogte en volg Jeltsje

02 Januari 2014 | Nederland, Molkwerum

Het is zover, allerlei bezoekjes gehad van familie en vrienden! Erg leuk, deed mij erg goed!
Morgen gaat dit meisje de Nederlandse bodem verlaten voor 3 maanden!
O o o als dat maar goed gaat, want wat houdt ze toch van vliegen, ahum:p
Het lijkt nu nog allemaal een droompie:o
Mja ik zeg, wordt vervolgdddd!!!

• 02 Januari 2014 - 22:29

Petra :

he Jel, ik wens je een prachtige en leerzame tijd toe in Ireland, en dat vliegen komt wel goed hoor, gewoon van genieten dat in de wolken bent, gr P

• 02 Januari 2014 - 23:08

Grietje Hoekstra:

Hee Jeltje

Ik wens je veel succes met je vliegreis, als je eenmaal maar in het vliegtuig ziet.
    Dan komt het vast wel goed. Je kunt moeilijk onderweg uitstappen.

Geniet er van. Hoop dat je regelmatig een verhaaltje schrijft hier.