Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jeltsje Bult - WaarBenJij.nu Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jeltsje Bult - WaarBenJij.nu

Dublin

Door: moi

Blijf op de hoogte en volg Jeltsje

05 Januari 2014 | Ierland, Dublin

Ja ja jaaaa daar was ik al:D
Vrijdag door mijn liefje, ouders, zus, vrienden en vriendinnen uitgezwaaid vanaf schiphollie!
Vliegreis ging prima, zat me alleen dood te ergeren aan een stel lawaaierige rot Hollandse jongeren:p
Aangekomen in de villa ben ik gelijk met de andere 2 belgen dublin in gegaan voor fooood.
De zaterdag zijn we weer boodschappen gaan halen, omdat het huis erg smerig was en dat wilden we graag schoonmaken!
Daarna kwam Derek (typische roodharige ier:D) langs die bevriend is met de bewoonsters van deze villa. Erg gelachen!
Hij heeft ons geholpen met een ierse simkaart en de telefoon te unlocken oid:p
Of course moesten we toen de pub in voor hot whiskey, was namelijk erg koud!
Daarna zijn we naar zijn studenten woning gegaan waar het eten klaar gemaakt was door connor (geen typical irish man accept a red beard:p)
Dat was echt prima voedsel:D
En ja ja jaaaa, connor vond me prima te verstaan!!!! Ow yeaaaah in de pocket:D
Omdat het bier duurder is dan de wijn, zijn we maar aan de wijn gegaan:p
Vandaag wordt een relaxd dagje, derek en connor zouden vandaag nog langskomen:) school begint morgen 10u dus kan ietsjes uitslapen:p
Vandaag ff verdwalen met hardlopen oftewel wordt vervolgddddd!

• 05 Januari 2014 - 14:58

Pea Bult:

Dat hjert goed!

• 05 Januari 2014 - 19:40

Baukje Bandstra-reitsma:

mooi verslag succes moarn op skoalle leafs tbtje

• 05 Januari 2014 - 21:59

Jeltsje Bult: