Huilen huilen huilen + summary awesome experience! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jeltsje Bult - WaarBenJij.nu Huilen huilen huilen + summary awesome experience! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Jeltsje Bult - WaarBenJij.nu

Huilen huilen huilen + summary awesome experience!

Door: Bult, Jeltsjeeee

Blijf op de hoogte en volg Jeltsje

03 April 2014 | Ierland, Dublin

Jaaa zekertjes, ik dacht ik gooi er nog ff een laatste verslag op mijn very interessante blog :P
Tsjonge jonge, 13 weken, goneeee by the rain :P Waar is het toch gebleven?? Niet onder mijn bedje iig, dat weet ik wel :o :P

Oke, serieuze verhalen nu hoor.
Vorige week heb ik nog ff 2 dagen naar school gemoeten met grmblh presentatie te moeten houden :( helaas nog geen uitslag van gekregen.
Daarna 3 dagen stage gelopen in het kinderziekenhuis. Wouw, wat een ervaring zeg! Moet wel ff heel eerlijk bekennen dat ik het emotioneel zwaar vond, maar ik denk dat dit er mee te maken heeft dat je niet heel veel mag doen op de afdeling en dus meer tijd krijgt om serieuze dingen erover na te denken... Maar ik denk dat het wel een goede ervaring voor me geweest is! En tsjonge jonge, het leek wel of ik in een vet snelle trein zat, zo snel praten ze daar op die afdeling. Ik heb maar keurig netjes ja en geknikt:P :D En op een of andere vreemde manier, zag ik echt alleen maar roodharige kindjes, dat terwijl ik op straat gewoon bijna geen roodharige Ier kan spotten :P
ff een technisch verhaal:P ik heb gewoon voor het eerst in mijn kleine leventje een foto gemaakt op een doodnormale ouderwetse cassette manier :o oftwel: een ouderwetse ervaring rijkerrr:P Zeggen ze daar: owja, 4 jaar geleden deden we alles nog op film. OMG!! toen viel ik wel bijna van het krukje af met mijn flesje watertjes hoor :o maar ze was bloedje serieus, dus dat ben ik daarna ook maar weer gaan doen :P
Het afgelopen weekend kwam suske en der vriend nog even langs en heb ik hun natuurlijk zoveel mogelijk kleding laten terug meenemen. Want, dat staat nog op het programma. Me koffertje vullen, ahum ahum :P Vorige keer had mijn liefje dit met succes gedaan, mja die zie ik nu niet :P Ik stel dat dan ook nog maar even uit na het afscheid drinken in de pub vanavond :P

samenvatting van mijn awesome experience:
- eerste lessen en stage dagen > ja ja ja ik snap alles, ben erg geïnteresseerd (waar in godsnaam gaat het toch allemaal over? :P)
- GUINNEss gedronken en het is nog lekkerder hier ook :D
- vette awesome trips door Ireland gemaakt met Giants causeway / Belfast in het noorden van Ireland, Galway weekend met o.a. Cliffs of Moher, vissersdorpje Howth hier vlakbij Dublin, Dalkey vlakbij Dun Laoghaire, Glendalough, Kilkenny en Wicklow mountains bezocht, slane, Trim castle, en een oude tombe waarvan ik de naam ben vergeten:P, ring of Kerry met Killarney mountains waar ik gruwelijke blaren heb gekweekt maar wel ontzettend van de natuur heb genoten!!! En nee, ik ben nog niet uitgekeken hiero, dus I will returnnn! :P
- awesome stage ervaringen gehad waarbij ik leuke vrienden heb gemaakt en die ik ook echt ontzettend ga missen :(
- Geen ierse spin gespot om naar te gillen :P
- Unbelievable maar waar, 1 keer overgegeven. Maar you never know whats happening tonight :P
- he he, lucky me! Zachte winter in Nederland, dus geen schaatsen gemist :D
- ahum, daarentegen ongelooflijk veel Ierse weer meegemaakt. Ja oftwel regen en maar 1x mijn nieuwe zonnebril kunnen testen :o :P
- verschillende varianten van mijn naam gehoord, komen ze: njeltsie, jelts, klapper op de vuurpijl: yeltchi :o do you believe this:o en toch, het is allemaal gebeurd :P

Conclusie die getrokken kan worden na deze geweldige ervaring:
Jullie geloven het misschien niet, maar ik ben me toch ongelooflijk volwassen, verstandig, degelijk geworden met geen lachje te vinden meer op mijn gezicht:o :P wat zo'n awesome experience toch allemaal met je doet. Nu weet ik, jullie geloven me niet, maar het is echt waar! :P

Voordat ik het een na belangrijkste nog vergeet. Mijn verschrikkelijke jetlag die ik morgen zal krijgen, pfoeiii daar kijk ik wel ontzettend tegen op hoor! Vorig weekend al een uurtje naar voren gemoeten, maar ja hallooo morgen nog een keertje! Mijn ritme qua hongerrrigheid gaat zo echt in de war hoor!
He he, het enige voordeel dames en heren die Jeltsje dan wel weer gaat bereiken: langer uitslapuhhh :D whoehoee

En of course, dan nu het belangrijkste: Tot morgen FRIstiiiiiii :D :D :D

Doei Dublin Ierland maatjes, guinness!
Tot snel!

  • 03 April 2014 - 20:40

    Baukje Bandstra-reitsma:

    leave Jeltsje bedankt foar dyn heerlijke verhaaltsjes zal ze misse snik mar ien voordeel ik sjoch die moarn of sneon hjir wer yn piacco tot dan leafs tbtje

  • 04 April 2014 - 07:57

    Pea Bult Reitsma:

    Leave Jel,en dan is it hast al wer foarby,wat in belefenis is it west dat bliuwt altiid ien dyn hert en kin nimmen dy wer of nimme!Oant moarn !Dikke tút !

    Heit en mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeltsje

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 2219
Totaal aantal bezoekers 10434

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 04 April 2014

IRELANDDD :D

Landen bezocht: